-

går hem från spårvagnen. möter någon som ramlar i backen. frågar hur det gick. den skrattar och säger att det gick bra, tror jag. orkar inte prata. möter någon vid dörren, åker hiss tillsammans. den är hälften så stor som jag och säger åh vad kallt det är. ja säger jag. ovanligt för göteborg. ja verkligen säger jag. hej då, hej då. kommer in. äter knäckebröd, majsbröd, chokladsmet, halstabletter, majsbröd igen och mår illa. dricker vatten och ser på dårfinkar & dönickar, somnar. badar badkar och läser cosmopolitan istället. där står det att silikon är otrendigt och att de nya playerkillarna är snälla, att vi ska akta oss för dem. tänker att jaja jag ska nog akta mig. går upp och tänker diska, men sätter mig under täcket och lyssnar på supremes istället.

Kommentarer
Postat av: amanda

åh. rebecca. här sitter jag med tårar i ögonen och tänker att jag inte vill något hellre än att vara hos dig. det här är ju helt jävlaskitbajsallthelatiden.

2010-01-11 @ 13:32:37
URL: http://www.ukuleleskolan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0