-

första natten drömmer jag att den säger att vi hånglat till westlife, jag skrattar och säger att nej det skulle jag minnas. men den säger att den är säker, vi har hånglat till westlife, precis här, vid utgången. säger att det var ju ett år sedan, jag har kanske glömt. men jag skulle aldrig glömma. nästa natt drömmer jag att jag ser den utanför spårvagnsfönstret, och att den ser mig. senare på dagen går jag med mina föräldrar i en park och den sitter där i grön tröja. kramar mig och går med oss. på kvällen är vi hos en gemensam vän, trots att vi inte har några gemensamma vänner. egentligen. den sitter med mig på ena sidan och henne på andra sidan. håller oss båda i händerna. jag är ledsen, hon är arg. de bråkar. de är ju varandras. sen går den och jag, tillsammans. håller mig i handen. sen vaknar jag och jaha de är fortfarande varandras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0