-

roligt:

rebecca tolv år skriver ett inlägg på en skunksida: tja alla westlifefan. jag är själv ett westlifefan. nicky = världens gulligaste, snyggaste, sötaste och han har en skit bra röst. jag gråter varje gång jag hör hans röst.
en sofia fjorton år berättar att det är synd om kian för han blev mobbad som barn, slagen minst tre gånger i veckan. och i mars, då, tvåtusenett, hade han blivit slagen igen.
en sandra okänd ålder svarar: jag tycker också synd om honom varför ska han bli nerslagen han är ju bara en vanlig snygg ung rik kille som gillar att sjunga.

Kommentarer
Postat av: sandra

rebecca tolv år och sandra tretton år skulle varit så jäkla tajta

Postat av: Linnéa

haha, roligt

så om nån är snygg borde man inte lbi mobbad^^

2009-07-20 @ 13:25:52
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0