-

topp tre nätter med sandra:

ett. den när vi skulle sova tidigt men aldrig somnade. vi satt på hennes säng, hon läste bloggar för mig och började twittra. jag fnissade mest. dagen efter skulle jag med ett tåg, så vid nio tog jag alla våra pantburkar och gick till lidl för att köpa mozzarella och tomatsås till vår frukost. lidl var stängt. jag gick hem igen. klockan tio tog jag pantburkarna och gick igen. lidl var fortfarande stängt. förstod ingenting och gick och köpte billyspizzor på en liten kiosk istället.

två. den när vi vaknade upp i hjällbo. i en orange lägenhet med blåa skåp. det var faktiskt fantastiskt roligt.

tre. den när spårvagnskarln ville ha sandra jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack så himla mycket :)

blir sjukt glas faktiskt, det är alltid roligt att få posetiva kommentarer :D

2009-07-09 @ 12:11:36
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0